Měl bych vyměnit celý systém vzduchového odpružení... nebo jen nějakou samostatnou součást?
Všímáte si v poslední době drsného nebo obtížného ovládání řízení? Pravděpodobnou příčinou jsou poruchy v systému vzduchového odpružení – ale pak vyvstává velká otázka: Mám vyměnit celý systém vzduchového odpružení, nebo pouze nějakou jednotlivou jeho součást? Odpověď závisí na mnoha faktorech – ale naštěstí jsme vám k dispozici, abychom vás seznámili se základními věcmi. Také v případě, že již víte, které díly vzduchového odpružení potřebujete? Navštivte webovou stránku AEROSUS a objednejte si náhradní díly pro vzduchové odpružení v originální kvalitě přímo od výrobce.
Mám jasno v čem spočívá problém: Zda mohu vyměnit POUZE jeden díl?
Pokud již znáte viníka problémů se vzduchovým odpružením (tj. netěsnost airbagu vašeho BMW řady 5 nebo poškození tlumiče Audi RS7), většinou hrajete najisto výměnou pouze dílu, který problémy způsobuje. Koneckonců, proč utrácet peníze za zbytek systému vzduchového odpružení, když všechno ostatní funguje dobře? To jsou potenciálně tisíce dolarů, které ušetříte tím, že vše omezíte pouze na jediný komponent.
Nefungují však díly vzduchového odpružení stejným způsobem jako pneumatiky, které se mění jako pár (tj. vyměňují se dvě přední, pravá a levá, totéž u airbagů)? Odpověď je zcela na vás. Mějte však na vědomí, že nikdy není na škodu vyměňovat produkty vzduchového odpružení v páru, pokud komponenty stárnou, protože airbagy, tlumiče a vše ostatní jsou čím dál náchylnější k poškození a netěsnostem. Také, když si objednáte od nás v AEROSUS, nabízíme 10% slevu při objednání páru z většiny dílů – abychom Vám zpříjemnili nákup a abyste měli jistotu, že máte po ruce náhradní kus – přestože druhá strana nepotřebuje výměnu zrovna teď.
Kdy je ten správný čas vyměnit celý systém vzduchového odpružení?
Málokdy, snad vůbec nikdy, budete muset vyměnit celý systém vzduchového odpružení (kompresor, airbagy, tlumiče a vše ostatní) – ale existují určité specifické scénáře, kdy vám doporučujeme vyměnit vše. Nejvýraznějším příkladem je přechod z tradičního odpružení na vzduchové odpružení – a my disponujeme díly, které budete k této přestavbě potřebovat.
Kromě zřejmých znaků, pokud ignorujete červená světla problémů se vzduchovým odpružením, budete s největší pravděpodobností muset vyměnit celý systém. Pokud byste například ignorovali netěsnost airbagu, vzduchový kompresor může nakonec shořet a způsobit poškození dalších částí vzduchového odpružení, což vyžaduje kompletní výměnu systému. Pochopíte, že se vší pravděpodobností jde právě o tento případ, kdy se chování vašeho auta změní z prověšení na jednom konci na totální selhání zapnutí vzduchového kompresor (budete muset pozorně naslouchat, abyste se ujistili, že nevydává žádný hluk).
Také, pokud vzduchové odpružení jako celek začíná stárnout, můžete vyměnit všechny jeho díly najednou, abyste se vyhnuli otřesům během jízdy, netěsnostem a prověšení vozu. Obvykle díly Vašeho vzduchového odpružení vydrží asi 80 000 až 100 000 mil – avšak Vaše řidičské návyky hrají zásadní roli pro skutečný počet najetých kilometrů ve vašem konkrétním případě. Mějte na zřeteli, že možná budete muset vyměnit díly i dříve, pokud furt dominujete na trati se svým Nissanem GT-R nebo dobýváte polní cesty se svým Jeepem Grand Cherokee, tak jak agresivní jízda opotřebovává systém vzduchového odpružení rychleji.
Nemůžete se dočkat obnovení plynulé jízdy ve svém autě? Ať už chcete vyměnit celý systém odpružení nebo potřebujete jen jeden samostatný díl, nakupujte zde u nás v AEROSUS, vašem online lídru v produktech pro vzduchové odpružení, které mají originální kvalitu od výrobce. A co je ještě lepší, když s námi spolupracujete, poskytneme vám slevu na většinu dílů, pokud si je koupíte v páru, navíc přidáváme 2letou záruku a 30denní záruku vrácení peněz, abyste byli klidní, že Vaše díly budou správně fungovat – a to je jen začátek všech dalších výhod, které získáte volbou AEROSUS.