Se svou řadou 5 nabízí BMW již několik let úspěšné modely automobilů, které fascinovaly mnoho tisíc řidičů BMW po celém světě. Gran Turismo (F07) byl poprvé standardně vybaven kontrolou hladiny v letech 2009 až 2013. To platí ve stejném rozsahu pro BMW 5 Series Touring (F11), který byl nabízen také od roku 2010 do roku 2013 v sérii vzduchové pérování na zadní nápravě. BMW tak splnilo vysoké nároky všech zákazníků, kteří správně očekávali jízdní komfort a bezpečnost. Náš systém dodávky vzduchu AEROSUS připravený k instalaci nahrazuje původní systém přívodu vzduchu BMW v těchto vozidlech jeden po druhém. Dodávka systému přívodu vzduchu zahrnuje 5-kolíkové relé, dvojitý ventil, držák kompresoru.
Srdce vzduchového odpružení pochází z AEROSUSU
Nejlepší systém vzduchového odpružení nestojí za nic bez kompresoru. Zásobuje systém stlačeným vzduchem a reguluje přívod vzduchu podle nastavení řidiče. Po instalaci našeho kompresoru samozřejmě zůstává volitelnost jízdních režimů nedotčena. Přepínejte mezi sportem a pohodlím, kdykoli budete chtít. U modelů GT F07 a Touring F11 řady 5 postavených po roce 2013 je pro řízení hladiny vyžadován jiný kompresor. BMW upravila vozidla a novější modely se také nazývají LCI pro facelift.
Díly a instalace
Kompresor AEROSUS se skládá ze tří komponent: tlakové pouzdro, elektromotor a jednotka sušiče vzduchu. Dodávanou 5-PIN pracovní základnu musíte v každém případě vyměnit. Pokud nedojde k žádné výměně, dvouletá záruka vyprší. Důvodem je to, že poruchy relé jsou běžnou příčinou poškození kompresoru. Relé najdete v rezervním kole v kufru vaší BMW řady 5. Uprostřed pod zádí, poblíž nárazníku, najdete kompresor.
Únik je problém
Pokud je regulace hladiny vadná nebo selhání regulace hladiny, jsou vzduchové pružiny obvykle netěsné. Vozidlo se spouští na zadní nápravu přes noc nebo je zahnuté. Pokud má kompresor chybu běhu, změna úrovně vozidla trvá příliš dlouho. Řízení hladiny se nenaplní nebo kompresor běží příliš dlouho. Kompresor již nedokáže zajistit systému stlačeného vzduchu dostatečný stlačený vzduch. Vozidlo se spouští na jedné straně vzadu a již nemůže měnit výšku hladiny. Ztratíte stabilitu, bezpečnost a jízdní komfort.
V tomto případě použijte náš kompresor AEROSUS, který je postaven v kompaktním a modulárním provedení. Náhradní díl nabízí maximální stabilitu, bezpečnost a trvanlivost a nahrazuje původní kompresor od BMW bez ztráty výkonu a kvality.
Vysoké standardy kvality
Odborná kontrola v Německu je pro nás samozřejmostí. Máme vlastní týmy věnované výhradně kontrole kvality našich výrobků. Objevte pro sebe, co máme na mysli v dobré kvalitě. Pokud nejste spokojeni, můžete využít 30denní záruku vrácení peněz.
Díky modulární konstrukci je náš kompresor velmi robustní. Náchylnost k chybám je snížena na minimum. Pokud jste starý kompresor odstranili a náhradní díl úspěšně nainstalovali, doporučujeme vám provést celkovou kontrolu systému stlačeného vzduchu. Ujistěte se, že žádné úniky neovlivňují fungování systému vzduchového odpružení. Tím se zabrání budoucímu poškození vašeho BMW řady 5.
Náš kompresor vzduchového odpružení pro řady 5 BWM řady F07 a F11 splňuje vysoké požadavky a spolehlivě a bezpečně pracuje při dodávce stlačeného vzduchu do vzduchového odpružení vašeho vozidla.
- 37.20-6794465
- 37.20-6789165
- 37.20-6784137