Politika návratu

Vrácení položek a vrácení peněz

REKLAMACE A BEZPLATNÝ NÁVRAT

Po obdržení balíku, máte 30 dní na vyzkoušení a případně jej vrátit.
Nabízíme bezplatnou návratnost pro naše klienty v Česku. Po podání žádosti na návrat zboží, na emailové adrese obdržíte orazítkovaný štítek k návratu a oznámení na dodání. Vytiskněte oba dva doklady. Připojte oznámení o dodání k návratné zásilce. Zaneste Váš balík společně se štítkem na předplacený návrat k příslušné kurýrní společnosti (UPS nebo DHL), k bezplatnému zaslání.

Zde najdete místa společnosti UPS ve Vaše oblasti.
Zde najdete místa společnosti DHL ve Vaše oblasti.

Chcete vrátit produkt, který jste již zakoupili? To je velmi snadné: Můžete ho vrátit prostřednictvím hotline / horké linky pro zákazníky nebo přímo prostřednictvím našeho webového portálu pro vrácení produktu. Můžete se vrátit prostřednictvím internetu ve 3 krátkých a pohodlných krocích:

Krok 1

Nejprve se přihlaste ke svému účtu a klikněte na "Moje vrácené položky". Zde můžete poslat "Žádost o nový návrat".

Poznámka: Pokud nemáte registrovaný profil, klikněte na tento odkaz: Klikněte zde
Krok 2

Nyní vyberte všechny objednávky (a položky), které chcete vrátit, a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Krok 3

Můžete vybrat správný důvod pro Váš návrat z předdefinovaných možností. Můžete také nahrát fotografii a komentovat vstup. Po dokončení klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“.

Stav můžete sledovat pod nadpisem "Moje vrácené položky". Kromě toho obdržíte oznámení o postupu a případných změnách vrácení položky e-mailem.