BEZPLATNÁ dodávka
Bezplatný návrat
Registrovat!
Vyžaduje se vlastní jméno!
Vyžaduje se přijmení!
Vlastní jméno je neplatné!
Přijmení je neplatné!
Тоto není emailová adresa!
Vyžaduje se email adresa
Tato emailová adresa je již registrovaná!
Vyžaduje se heslo!
Zadejte platné heslo!
Zadejte prosím 6 nebo více znaků!
Zadejte prosím 16 nebo méně znaků!
Hesla neodpovídají!
Vyžaduje se souhlas s Všeobecnými podmínkami!
Email adresa nebo heslo je nesprávné!

Politika návratu

Vrácení položek a vrácení peněz

REKLAMACE A BEZPLATNÝ NÁVRAT

Po obdržení balíku, máte 30 dní na vyzkoušení a případně jej vrátit.
Nabízíme bezplatnou návratnost pro naše klienty v Česku. Po podání žádosti na návrat zboží, na emailové adrese obdržíte orazítkovaný štítek k návratu a oznámení na dodání. Vytiskněte oba dva doklady. Připojte oznámení o dodání k návratné zásilce. Zaneste Váš balík společně se štítkem na předplacený návrat k příslušné kurýrní společnosti (UPS nebo DHL), k bezplatnému zaslání.

Zde najdete místa společnosti UPS ve Vaše oblasti.
Zde najdete místa společnosti DHL ve Vaše oblasti.

Chcete vrátit produkt, který jste již zakoupili? To je velmi snadné: Můžete ho vrátit prostřednictvím hotline / horké linky pro zákazníky nebo přímo prostřednictvím našeho webového portálu pro vrácení produktu. Můžete se vrátit prostřednictvím internetu ve 3 krátkých a pohodlných krocích:

Krok 1

Nejprve se přihlaste ke svému účtu a klikněte na "Moje vrácené položky". Zde můžete poslat "Žádost o nový návrat".

Poznámka: Pokud nemáte registrovaný profil, klikněte na tento odkaz: Klikněte zde
Krok 2

Nyní vyberte všechny objednávky (a položky), které chcete vrátit, a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Krok 3

Můžete vybrat správný důvod pro Váš návrat z předdefinovaných možností. Můžete také nahrát fotografii a komentovat vstup. Po dokončení klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“.

Stav můžete sledovat pod nadpisem "Moje vrácené položky". Kromě toho obdržíte oznámení o postupu a případných změnách vrácení položky e-mailem.

Čekejte prosím...