Často kladené otázky

Produkty

Jak zabránit poškození pneumatických pružin / jak prodloužit životnost pružin / tlumičům pro vzduchové zavěšení?

Jsme si úplně vědomí, že oprava Vašich součástí pro vzduchové zavěšení není ani levná, ani žádaná. Přece jen, co se dá udělat, aby se zvýšila pevnost Vašich součástí? Zde je několik rad, které Vám pomůžou, možná že se úplně nevyhnete opravě, ale aspoň ji oddálite v čase.

Vzduchový tlumič s odnímatelními pružinami na vzduchové zavěšení

Pokud Vaše vozidlo nabízí odnímatelné prvky pro pneumatické odpružení (Audi Allroad A6 C5, Mercedes-Benz W164, BMX X5), musíte pravidelně (přibližně jednou týdně) zvedat vozidlo do maximální pozice a čistit špínu silným vodním proudem (držte vodní proud cca 30 cm /12 inchů od pružiny na vzduchové zavěšení, v opačném případě tlak vody ji múže poškodit). Nejvyšší pozice se může lišit v závislosti na modelu a možností pro regulaci Vašeho auta. Tudíž, musíte testovat zkoušeje různé dostupné režimy (sportovní, pohodlný, dynamický, vysoce průchodný) a vybrat ten, který staví Vaše vozidlo do nejvyšší polohy. Špína, pravděpodobně, se nachází pod křivkou pneumatických kamer. Jestliže najdete zamrazenou vrstvu bitumenu na vodítku pístní tyče (díl podložky, na které je namontovaná pružina pro vzduchové zavěšení), doporučujeme Vám ji dobře očistit taky. Pokud je to možné, vyhýbejte se jízdy na čerstvém asfaltu, protože čerstvý bitumen, smíchaný s pískem, vede k okamžité akumulaci brusiva na pístní tyč a tím taky pomáhá k urychlenému opotřebení pružiny pro vzduchové ověšení.

Kompletní tlumič nárazů s pneumatickým odpružením

Hodně automobilů, jako je Mercedes W220 nebo W211, je vybaveno kompletním tlumičem pro pneumatické zavěšení – tlumič a pružina viditelně tvoří kompletní náhradní díl. V mnoha případech je snadno můžete rozeznát podle kovových kelímků, se kterými je pružina pneumatického odpružení pevně namontovaná. Aby nedošlo k nějakému poškození, doporučujeme pravidelně kontrolovat stav protiprachových těsnění podložky pro vzduchové odpružení.

Co znamená číslo výrobce původního vybavení (VPV) a proč některé produkty mají víc než jedno?

Výrobci automobilů přidělují čísla každému svému produktu. Tímto číslem se dá najít produkt, který hledáte. Když číslo VPV, které hledáte, je uvedené v příslušné informaci o produktu, tak produkt je kompatibilní s Vašim vozidlem. Můžete najít číslo VPV v políčku s informací o produktu:

Výrobci automobilů občas definují víc než jedno číslo VPV na jeden produkt. Jestliže najdete číslo VPV, který hledáte v informaci o produktu, tak produkt je kompatibilní s Vašim autem.

Jaký je rozdíl mezi pružinou a tlumičem pro vzduchové zavěšení?

Pneumatická pružina je součástí pneumatického tlumiče. Některá motorová vozidla (např. Mercedes ML) Vám umožňují vyměnit pneumatickou pružinu separátně. V našem internetovém obchodě máte možnost zakoupit celý pneumatický tlumič nebo jen pružinu. Pro některá vozidla výměna jen pružiny na vzduchové zavěšení není možná. V tomto případě se musí vyměnit celý vzduchový tlumič.

Jaká je záruka na produkty Aerosus?

Naše produkty se nabízejí s 2 letou zárukou. Aby jste vrátili produkt, vyplňte tento formulář a přiložte ho do balíčku pro návrat. Jesliže součást je vadná, my Vám zašleme nový produkt nebo ji opravíme. Platí naše Všeobecné podmínky.

Co je záloha?

Některé naše produkty jsou přepracovány, a proto se účtuje zálohový poplatek k udržování zásob základních dílů. Po namontování nového dílu, vraťte nám, prosím, starý díl a vyplňte tento formulář k návratu a přiložte ho do balíku. Po obdržení Váš starý díl, my Vám vrátíme zálohu převedením na Váš účet. Platby za vrácení peněz budou provedeny za pomocí stejného způsobu platby, který jste použili k provedení původního nákupu. Upozorňujeme, že vrácení vkladu může trvat nějakou dobu.

Co znamená 4MATIC?

4MATIC je obchodní název systému k pohonu čtyř kol, vypracovaný od Mercedes-Benz. Je navržen tak, aby zvýšil trakci za kluzkých podmínek.

Co znamená AIRMATIC?

AIRMATIC je obchodní známka Mercedesu-Benz pro motorové vozidla se systémem vzduchového zavěšení. Ve srovnání s konvenčním ocelovým zavěšením, vzduchové zavěšení AIRMATIC poskytuje výhody z hlediska bezpečného řízení a pohodlí při cestování. Vzduchové zavěšení AIRMATIC automaticky nastaví tlumící sílu na každém kole podle aktuálního stavu vozovky.

Co to je VDS a jak se mohu dozvědět zda moje vozidlo je vybaveno VDSem?

VDS = suspenze s proměnným tlumením. Tento systém je specifický pro produkty Range Roveru a s funkcionalitou obdobnou k ADS (adaptivní tlumící systém) Mercedesu. Vzduchová odpružení, vybavené tímto systémem, dávají možnost nastavení regulace tlumení tlumícího systému. Tato funkce se používá u vozidel s možností nastavení úrovně komfortu nebo sportovních režimů. Produkty Range Rover s VDS mají dodatečný napájecí kabel, umístěný v horní části vvzduchového odpružení. Pneumatické odpružení bez VDS nemá tento kabel.

Pneumatické odpružení s VDS.

Pneumatické odpružení bez VDS.

Co znamená ABC?

ABC (Active Body Control – aktivní řízení těla) je registrovaná obchodní známka Mercedesu-Benz. Je to vysoce kvalitní system zavěšení, který automaticky upraví nastavení podvozku pro příslušnou situaci řízení. Do systémů ABC taktéž je zabudovaná funkce pro stabilizaci při příčném větru.

Jak mohu vidět zda je moje vozidlo vybaveno AIRMATICem nebo ABC?

Můžete se dozvědět jaký typ zavěšení máte, když otevřete kapotu Vašeho auta a zkontrolujete vrchní část tlumiče.
Jestliže Váš vůz je vybaven AIRMATICem, budete mít viditelné vzduchové hadice, vycházející z horní části tlumičů:

Jestliže Váš vůz je vybaven ABCem, budete mít malé černé elektrické zástrčky, vcházející do horní části obou tlumičů.

Co znamená ADS a jak se mohu dozvědět, zda moje auto je vybaveno ADSem?

ADS (Active Damping Systems – aktivní systémy tlumení vibrací) je obchodní známka Mercedesu-Benz. Adaptivní systém tlumení vibrací automaticky změní nastavení vzduchového pérování, poskytnot řidiči vysokou úroveň řízení bez ohledu na jízdní podmínky. Můžete taky prověřit zda Vaše vozidlo je vybavené ADSem, když zkontrolujete ovládací tlačítko AIRMATIC na palubní desce pod ovládacím tlačítkem klimatizace.

Dodávka

Naruší COVID-19 doručovací proces?

Aerosus momentálně funguje ve své činnosti bez jakýchkoliv omezení či zpoždění kvůli COVID-19. Všechny objednávky jsou zpracovány a doručeny včas! Pokud se tato situace změní, budeme vás okamžitě informovat.

Obdržím fakturu za svou objednávku?

Ano. Vy obdržíte fakturu ve formátu PDF na elektronické poště. Zkontrolujte prosím filtr spamu, neboť v některých případech je tento dopis nesprávně filtrován.

Kolik stojí dodávka a kdy obdržím svou objednávku?

Dodací lhůta a cena závisí na Vašem preferovaném způsobu dodání (Standardní nebo Expresní dodání) a místo, kde se nacházíte. V našem internetovém obchodě můžete najít dodací kalkulačku, kde se můžete dozvědět jak dlouho to bude trvat a co to bude stát. Kalkulačku najdete v popisu každého produktu.

Kam dodáváte?

My dodáváme své produkty do celého světa. Aby jste si vypočítali čas a výdaje na dodávku, použijte kalkulačku dodávky. Zde můžete vidět.

Platba

Jaké způsoby plateb akceptuje Aerosus?

Podrobnou informaci o způsobech plateb můžete najít zde.

Kdo je zodpovědný za náklady na vrácení produktu?

Společnost Aerosus nese veškeré náklady na dopravu do České republiky. Kontaktujte nás prostřednictvím naší zákaznické linky nebo vytvořte reklamaci online a získejte předplacený zpáteční štítek.

Vrácení platby / Výměna

Jak mohu vrátit produkt? Jak mohu vrátit starou součástku a obdržet zpět zálohovou částku?

Rozhodnete- li se odstoupit z této Smlouvy, vrátíme Vám všechny platby přijaté od Vás, včetně náklady na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů, vzniklých při výběru způsobu dodání, který je odlišný od ekonomicky nejvhodnějšího vybraný námi) nejpozději do 30. dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o odstoupení od této Smlouvy. Naší zákazníci z Česka mohou využít bezplatný návrat. Můžete vykonat návratnost prostřednictvím naší zákaznické telefonní linky nebo přímo přes internetový portál pro návrat do naší prodejny.

REKLAMACE PROSTŘEDNICTVÍM HORKÉ LINKY
1. Kontaktujte, prosím, našeho zástupce „zákaznická obsluha“ telefonem nebo emailem, aby jste nás in tento formulář o reklamaci. Poskytneme Vám samolepku / stiker na předplacenou spedici.
2. Vyplňte tento formulář a přiložte ho k zásilce.
3. Vytiskněte samolepku pro předplatnou spedici a mějte ji u sebe v poštovní stanici, ze které chcete vykonat spedici na nás.

ONLINE REKLAMACE
1. Navštivte, prosím, sekci Vrácení zboží a peněz pro více informace vůči online reklamacím.
2. Po obdržení požadavku na reklamaci, Vám zašleme předplatnou samolepku na bezplatnou spedici a balící list. Vytiskněte oba dva dokumenty.
3. Přiložte Balící list do zásilky. Nezapomeňte mít u sebe samolepku k předplatné spedici v poštovní stanici.

Adresujte zásilku:
AT Parts Germany GmbH C/O UPS SCS
Hans Günther Sohl Strasse 4
47807 Krefeld
Tel: +420 228 880 082
E-Mail:

Vrácení zaplacených částek se koná stejným způsobem, jakým byl vykonán nákup.

Internet obchod

Do jaké míry je jisté obchodování v Aerosusu?

Všechna Vaše data jsou šifrovaná pomocí protokolu SSL (Secure-Socket-Layer) a budou považovány za důvěrné. Žádná jejich část nebude čitelná jinými. Vyhledejte symbol zámku v poli adresy Vašeho prohlížeče:

Nikdo nemá přístup k Vašim šifrovaným datem. Pro Vaši vlastní bezpečnost, po nákupu vždy vycházejte z Vašeho účtu.

Jak vybrat kupony?

Po registraci v našem online obchodě, obdržíte elektronický dopis s kódem kuponu. Aby jste mohli použít svůj kupon, musíte zajít do svého nákupního košíčku. Tam uvidíte krabičku s textem Máte kód kuponu?:

Zadejte kód do textového pole. Pokud je platný, uvidíte zprávu. Hodnota kuponu automaticky bude odečtena z celkové ceny.

Je možné získat slevu?

Ano, je to možné. Pokud si koupíte odpovídající pár (např. Přední nápravu pro levou a pravou stranu), obdržíte slevu 10%. Taktéž, pokud kliknete na některý z našich produktů v našem internetovém obchodě, automaticky se Vám ukáže pár odpovídajících produktů a její sleva:

DPH

My jsme firma v Evropské Únii s platným číslem DPH (identifikační číslo pro DPH). Jak můžeme udělat objednávku ve Vašem online obchodě bez DPH?

Jak budete mít všechny potřebné produkty v nákupním košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat k platbě. Tam najdete pole na zavedení dat, s názvem Číslo DPH, kde můžete zadat Vaše identifikační číslo pro DPH. Zkontrolujte, zda jste zadali číslo bez kódu země, například namísto UK13084040156, prosím zadejte 13084040156.