Není snadné předčit luxus, který najdete v první řadě Range Rover Sport. Konec konců, nejenže řídíte na první pohled rozpoznatelný automobil s blýskavým a drsným vzhledem, ale jste připraveni vyjet na každou cestu, cestičku nebo drsný zalátaný úsek v plné parádě. Celý tento hladký výkone je umožněn systémem pneumatického zavěšení vašeho SUV – ale pokud se některá jeho část, například vzduchový kompresor, porouchá, ztratíte celý tento luxus. V podstatě celá jízda se stává hrůzou z nepohodlí a potenciálního nebezpečí.
Dnes se věnujeme příznakům, které vám mohou napovědět, že si musíte vyměnit svůj vzduchový kompresor, abyste si co nejrychleji opět zajistili sportovní a pohodlnou jízdu. Když narazíte na problém, objednejte si pneumatické zavěšení pro svůj Range Rover Sport L320 z AEROSUSu online ještě dnes.
Jakých je pět příznaků poruchy kompresoru pneumatického zavěšení?
1. Snížení Při Parkování
Zpozorovali jste, že se váš Range Rover Sport naklání na stranu nebo na jeden roh, když jej necháte přes noc zaparkovaný? Obyčejně je to příznakem, že vzduchový kompresor nezajišťuje dostatečnou cirkulaci vzduchu v systému pneumatického zavěšení. Ke snižování dochází v důsledku toho, že se vzduchové měchy z jedné strany neplní úplně – buď kvůli úniku vzduchu, nebo proto, že kompresor nefunguje, jak by měl. Naklánění na stranu nejenže působí na pohled nepříjemně, ale je také příčinou hrubé a nerovnoměrné jízdy, což je zase překážkou řízení a pohodlí.
2. Kompresor běží nepřetržitě
Pokud zpozorujete, že kompresor pracuje neustále, musíte se blíže podívat na systém pneumatického zavěšení. Někdy je to příznakem poruchy vzduchového kompresoru. Jindy může být příčinou únik vzduchu ze vzduchových měchů - a to rychle vede k přehřátí kompresoru. V obou případech je to problém, který musíte vyřešit co možná nejrychleji, dříve než budete muset vyměnit všechny prvky systému pneumatického zavěšení.
3. Kompresor se vůbec nezapíná
Úplný protiklad příznaku #2—kompresor se vůbec nezapne. Hlavní příčinu tohoto problému je velmi těžké rozeznat, může to být v důsledku poruchy nebo prostě opotřebení. V obou případech je to obyčejně příznakem toho, že se váš kompresor spálil – musíte ho vyměnit dříve, než pocítíte poruchu během jízdy.
4. Hrubá a nepohodlná jízda
Když se kompresor poškodí, všechny ostatní prvky zavěšení přestanou fungovat – a to znamená, že budete mít na cestách potíže s řízením. Můžete si také všimnout opakovaného přetáčení, když se pokusíte zabrzdit, smyku zadní nápravy při sešlápnutí plynu a dokonce nepříjemného naklánění (pokud ne úplného zatočení) při projíždění ostré zatáčky.
5. Hlučné bouchání a drnčení během jízdy
Slyšíte během jízdy podivné zvuky – něco jako škrábání, skřípání, vytí a různé jiné divné zvuky, které přitahují vaši pozornost? Tento hluk v zásadě přichází z ventilátoru kompresoru, který má nějaký problém. I v tomto případě nejlépe vyřešíte situaci výměnou kompresoru pneumatického zavěšení.
Je nutné ihned vyměnit kompresor pneumatického zavěšení vašeho Range Rover L320? Navštivte naši webovou stránku AEROSUSu a kupte si kompresor pneumatickéhozavěšení ještě dnes. A když už jste na této stránce, nezapomeňte si prohlédnout všechny další díly pro pneumatické zavěšení vašeho Range Roveru Sport, abyste vyřešili všechny ostatní své problémy, které jste zjistili.
Když nakupujete v AEROSUSu, staráme se o vás svou nabídkou náhradních dílů, které jsou na úrovni originálních. Navíc vám dáváme dvouletou záruku a 30-denní záruku na vrácení peněz, abyste měli jistotu, že budete se svým kompresorem na 100% spokojeni.