Pokud hledáte luxus s příchutí sportovnosti, Audi A6 (C6 4F) vám poskytne jednu z nejvzrušivějších a nejpohodlnějších jízd na silnici. Co se ale stane, když všechen ten vzrušující pocit za volantem přestane — konkrétně si začnete všímat každého výmolu nebo záplaty na silnici? Obvykle je viníkem závada v systému vzduchového odpružení — zůstaňte s námi ještě dnes, protože vám pomůžeme zjistit, zda problém souvisí s vzduchovými měchy. Podívejte se také na webové stránky společnosti AEROSUS a objednejte si ještě dnes přední vzduchový měch pro své vozidlo Audi A6 (C6 4F) během několika minut a získejte zpět kvalitu své jízdy.
Kdy jsou příznaky přítomny: Příznaky opotřebovaných vzduchových měchů
Když přední vzduchový měch vypoví službu, problém téměř okamžitě poznáte podle těchto pěti příznaků, protože téměř žádný z nich není těžké odhalit. Pokud si všimnete některého z následujících příznaků, je obvykle bezpečné objednat vzduchový měch, aby se vaše jízda vyhladila.
1. Nevzhledné prohnutí
Tento krok je snadný — stačí vůz zaparkovat. Všimnete si po několika hodinách, že se z jednoho rohu propadá? Toto propadnutí je obvykle známkou proraženého vzduchového měchu a kromě toho, že dodává vašemu jinak svůdnému vozu nelichotivý vzhled, brání mu optimalizovat jízdní výšku během jízdy, čímž omezuje jeho výkon a efektivitu.
2. Kompresor se nevypíná ...a je to
Vypněte motor a poslouchejte — slyšíte zvláštní zvuk, jako je hučení nebo mechanický hluk? Pokud ano, je pravděpodobné, že se kompresor nevypnul, což je obvykle důsledek prasknutí nebo netěsnosti vzduchových měchů — a pokud se to neopraví, mohlo by vás to zatáhnout do spirály drahých oprav, například nutnosti výměny celého systému vzduchového odpružení —pokusíte se tedy co nejdříve nechat vzduchové měchy opravit.
3. Kompresor se nezapíná ...vůbec
Toto je opak posledního kroku (a obvykle i výsledek) — kompresor se nechce vůbec zapojit. Obvykle se jedná o příznak přehřátého dílu, ale pokud budete jednat rychle, instalací nového kompresoru avzduchového měchu se často vyhnete nutnosti kompletní výměny vzduchového odpružení.
4. Opotřebení běhounu pneumatiky na jedné straně... ale ne na druhé straně
Všimli jste si, že se jedna přední pneumatika zplošťuje rychleji než druhá? Kdepak, tady není nic super divného — prostě je vzduchový měch na vyhlazené straně vadný nebo se opotřeboval, protože daná pneumatika přebírá větší váhu v důsledku propadání vozu. Mějte na paměti, že nový vzduchový měch je snadná oprava, a dokonce vám může pomoci vyždímat pár kilometrů navíc z litru paliva.
5. Jízda již není plynulá...
Jedním z nejsnadněji rozpoznatelných příznaků je, když váš luxusní vůz již nedokáže poskytovat luxusní jízdu. Obvykle se vzduchové měchy nenafukují tak, jak by měly, což znamená, že již nedokážou tlumit nárazy při přejezdu nerovností na silnici, výmolů nebo vyvýšených ploch — jako jsou například mosty — takže jakýkoli náraz pocítíte se zvýšenou intenzitou. Stejně jako u ostatních kroků je výměna vzduchový měchůvzduchové měchy obvykle spolehlivým výchozím bodem.
Kde můžete koupit náhradní vzduchové měchy pro své Audi online?
Není třeba se smířit s drsnou jízdou pocházející z automobilového mistrovského díla, které vyzařuje luxus zvenčí i zevnitř. Objednejte si náhradní přední vzduchové měchy pro své Audi A6 (C6 4F) online u společnosti AEROSUS ještě dnes. Rádi vám posloužíme jako online autorita pro vzduchové odpružení — a pomůžeme vám udělat rozumnou investici s 30denní zárukou vrácení peněz a 2letou zárukou, abyste o nic nepřišli. Navíc, když si objednáte přední a zadní vzduchové měchy jako pár, poskytneme vám 10% slevu -— Takže se pusťte do akce ještě dnes a pomozte si získat zpět oceněné hladké jízdy.