Pokud však dopustíte spálení kompresoru, nejenže při jízdě uslyšíte podivné řinčení, ale budete mít také problémy při přejíždění z pruhu do pruhu nebo dokonce při zabočení na jinou silnici. Naštěstí se tyto problémy snadno vyřeší výměnou kompresoru – objednejte si jej ještě dnes z AEROSUSu.
Jízdou v Citroenu C4 Picasso a Grand Picasso můžete jen stěží udělat nějakou chybu. Unikátní a moderní design těchto krasavic si na cestách nemůžete splést s ničím jiným – dokonce i s dnešními měřítky. Navíc máte k dispozici pneumatické zavěšení, které zajišťuje tak nebeskou a hladkou jízdu, že dokonce i díry a vysoké obrubníky jsou pro vás prakticky nezpozorovatelné, i když přes ně přejíždíte. Je zbytečné připomínat, že tento systém umožňuje udržet kontrolu nad vozidlem při řezání ostrých zatáček velkou rychlostí, jako jednoho ze sportovních rysů vašeho stylu jízdy.
Co potřebujete k opravě:
- Základní sadu nástrojů (zahrnující maticový klíč, plochý šroubovák atd.)
- Zvedák
- Sprej na uvolnění zarezlých šroubů
Jak vyměnit kompresor vašeho Citroenu C4 za méně než 45 minut
1. Zvedněte svůj Citroen C4 ze země.
2. Za pomoci maticového klíče rozšroubujte matice z ochranného krytu kompresoru. Budete muset rozšroubovat tři různé matice, než budete moci oddělit tuto část.
3. Odpojte přívod vzduchu. Tuto část představuje bílá hadice – můžete ji odstranit ručně.
4. Vytáhněte ze zásuvky oba elektrické konektory. Kabely těchto konektorů jsou chráněny černým izolátorem. Nemusíte odstraňovat izolátor; jen vytáhněte zástrčku. Pokud se kabely zdají být slepené, za pomoci plochého šroubováku je oddělte.
5. Rozšroubujte matice přidržující desky, nacházející se nad kompresorem. Napřed rozšroubujte všechny tři matice maticovým klíčem. Uvidíte stejné místo, kde je černý izolátor z bodu 4 přichycený ke spojovací desce – odpojte jej; nyní můžete sejmout kompresor z auta, přičemž deska k němu bude stále připevněná.
6. Odstraňte šrouby z horní strany spojovací desky. Potřebujete k tomu pouze maticový klíč. Po jejich odstranění můžete oddělit desku od starého kompresoru.
7. Namontujte nový kompresor AEROSUS. Nyní v podstatě opakujete postup v opačném pořadí. To znamená připojení horní desky zašroubováním všech třech šroubů. Vložte desku zpět do Citroenu C4 a našroubujte příslušné tři šrouby. Znovu zapojte konce elektrických kabelů z bodu 4., pak připojte přívod vzduchu zpátky a položte ochranný kryt, který musí být nad kompresorem.
8. Spusťte automobil na zem.
9. Namontujte přerušovací relé.
10. Zapněte motor Nechte jej několik minut běžet, aby systém vašeho Citroenu Picasso upravil nastavení po vykonané opravě.
Je nutné hned vyměnit díly pneumatického zavěšení vašeho Citroenu C4 co možná nejdříve? Navštivte AEROSUS a objednejte si kompresor (stejně jako všechny ostatní díly pneumatického zavěšení) ještě dnes. Po namontování nového kompresoru už nebude slyšet silné klepání a bouchání, které pneumatické zavěšení vašeho automobilu vydávalo. Také skončí hrubá jízda, i když budete cestovat po dálnici, vaše auto se přes noc na parkovišti nesníží. Namísto toho se navrátí ona legendární hladká jízda, která se tak dobře hodí k uhlazenému vzhledu vašeho Citroenu Picasso.
V AEROSUSu nabízíme nejen náhradní díly, jejichž kvalita se vyrovná kvalitě originálních dílů výrobce, ale přispíváme k vaší jistotě, že naše díly vykonají požadovanou práci, díky dvouleté záruce a 30-denní lhůtě na vrácení peněz. Než opustíte naši stránku, požádejte o expresní doručení a svůj kompresor obdržíte za dva až tři dny. Pak můžete výměnu uskutečnit co možná nejdřív, abysste si opět zajistili radost a zábavu z jízdy.